Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Ετήσια βραβεία θεών...

Κάντε κλικ για μεγένθυση...


7 σχόλια:

Άθεος είπε...

Γι αυτούς που ξέρουν, ο Μιθραδισμός παραλίγο θα γινόταν η μεγαλύτερη θρησκεία!
Στη στροφή έχασε από τους επιτήδειους χριστιανούς!

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ έλεγα...

ΤΙ μου θυμίζει αυτό το μπλογκ,
ΤΙ μου θυμίζει...

Μέχρι που διάβασα για το "σοβαρό σου μπλογκ" και ΚΑΤΑΛΑΒΑ.

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ και ΚΑΛΟΓΕΛΑΣΤΟ ρε μεγάλε. Μην ξεχάσεις να δεις το ανέκδοτο για τον Μαρξ και την κόλαση, σχόλιο που άφησα στου Διαγόρα.

Ανορθόδοξος είπε...

Φίλε άθεε
Σκέψου να πεθάνεις μετά από μια ζωή χριστιανικών στερήσεων και όταν έρθει η ώρα να «κριθείς» να εμφανιστεί μπροστά σου ο Μίθρας ή ο Βαάλ (η προσωπική μου αδυναμία)...

Καλωσήρθες φίλε omadeon! Ελπίζω να σε άρεσε το βλογ!

Ανώνυμος είπε...

Ανορθόδοξε, εύγε!

Αν κι έχω πνιγεί στη δουλειά, μόλις σε έβαλα στα λινξ, στην κατηγορία "Joy of Life Blogs" (το άλλο σου βλογ είναι στο "A Greek Renaissance")!

ellinaki είπε...

Καλορίζικο!

Εμένα το southpark header μου άρεσε :)

Ανώνυμος είπε...

@ανορθόδοξο: Βασικά ο Βααλ ή Βήλος (Be-El, ο άρχοντας Ελ) είναι λίγο πολύ ο θεός των εβραίων και των χριστιανών, κι ο Μίθρας ο Ιησούς.

Φαντάσου να δούνε κανένα Μποτισάτβα Αβαλοκιτεσβάρα, καμμιά Τιαμάτ, κανένα τρίο Αιακού-Μίνωα-Ραδάμανθυ, κανέναν Μανιτού, κανέναν Όσιρι...
;)

Ανορθόδοξος είπε...

Φίλοι μου
Ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σας λόγια!

Φίλη Anne
Αν αναφέρεις οποιονδήποτε από αυτούς σε έναν φανατικό χριστιανό, το πιθανότερο είναι να σου πει πως είναι σατανάδες! Μπουχαχαχαχαχαχα!